_PreciousMoment_
0like to eat this entry
Ego kah aku ?
Thursday, January 19, 2012 | 3:59 AM | 0 comments




"Kau ni ego sangat lah Aisya ! Cuba kurangkan sikit."

"Ish , ego tak habis-habis."

"Kalau kau macam ni , sampai bila-bila pun orang tak suka."

"Ego ko ni lelebih la. Lebih dari orang laki lagi. haishhh"

"Kenapa ego sangat ni? Susah betol lah macam ni."
-
-
-
-
-
dan banyak lagi... :'(

YES!
Memang saya EGO !
Saya sedar itu , dan anda pun tahu itu kan ?
Tak boleh ke terima seadanya ??
Adakalanya kedegilan melanda diriku , dan saya memerlukan sahabat yang
sentiasa membimbing , menegur dan perlahan2 mengubah yang tidak elok
menjadi elok , yang buruk menjadi baik.
Bukannya MARAH , SINDIR ~ taksuketaksuke !
Sebab , kadang2 saya ni mudah touching jugak sebenarnya.
Cuma... well , apabila EGO mengatasi diri ini. Tu yang nampak RILEX je tu.
Padahal HATI ?? wahhhh... meraung sgt ! :'(
So, statement di post kali ni untuk membuktikan , saya sedang cuba untuk kurangkan ego ~
BANTULAH... Bagaimana ya ~ ? -.-'

Sifat semulajadi yang ada pada diriku dan amat sukar untuk di selindungi dari orang ramai.
Tapi ini bukan pintaku... huhu (cemane nihh?)
Nak ubah . tapi rasa macam tak tahu la pulak macam mana . Hmm....


Ggrrr.... Kalau tak suka berkawan dgn orang yang sangat EGO ,
asyik sakit hati , terasa hati dengan orang yang sangat EGO
mcm SAYA kot .
tak payah la berkawan. kan senang ? -.-'

(ada orang kata , ni pun macam ego jugak bunyi nye nih)


mood : touching sesikit yang sesangat ! hmmm... T_T'

Harap korang semua like ^_^ x nak x pe ! :( REWIND ME THE PAST |
Older Post

PreciousDisclaimer

Assalamualaikum Just call Aisya Sweet 16 years old Love reading and blogging Love Green,pink,purple and white Pray for me for success in world and after here Single but always taken by Allah S.W.T

ChitChat


OntheMusic


ClapThem
Template by : Addinscha
Background by : KC
Basecode by : Jaja