_PreciousMoment_
0like to eat this entry
♥¸.•✿´¯ RENUNGAN BERSAMA ♥¸.•✿´¯
Thursday, January 5, 2012 | 6:11 PM | 0 comments

Disebuah restoran mahal..

☆ Seorang gadis bertudung makan seorang diri...
tiba-tiba datang sekumpulan remaja duduk di meja sebelah..

☆ seorang gadis dari kumpulan itu berkata :
"gadis kampung mana pulak datang restoran mahal cmnie pastu makan guna tangan pulak tu...nie mesti tak pandai nak pakai sudu dan garfu kan??"

☆ seorang anak muda pulak menyampuk:
"ish,harap muka je cantik..tapi makan sampai licin pinggan..malu ar kalau aku jadi boyfriend dia..kalau awek aku makan,tak sampai separuh pinggan..diet katakan!!nak jaga badan...."

☆ seorang lagi berkata :
"eww..tengok tu...sampai menjilat jari tuuu..geli aku!!pengotor rupanya awek nie..."..

☆ kemudian datang seorang lelaki yang tak dikenali ke arah kumpulan remaja tu...
lelaki tu berkata:
"gadis bertudung itu makan guna tangan kerana ikut sunnah Rasulullah..bukan kerana dia gadis kampung...gadis bertudung itu makan sampai licin kerana dia tak ikut nafsu untuk membazir .bukan kerana dia tak tahu malu dan gadis bertudung itu makan sampai menjilat jari kerana dia hendak mencontohi sunnah Rasulullah..bukan kerana dia pengotor"
Harap korang semua like ^_^ x nak x pe ! :( REWIND ME THE PAST | MY SWEET FUTURE
Older Post | Newer Post

PreciousDisclaimer

Assalamualaikum Just call Aisya Sweet 16 years old Love reading and blogging Love Green,pink,purple and white Pray for me for success in world and after here Single but always taken by Allah S.W.T

ChitChat


OntheMusic


ClapThem
Template by : Addinscha
Background by : KC
Basecode by : Jaja